söndag 3 juni 2012

Ärligt talat

Hur svårt kan det vara att bli klar med ett UFO??
Svar: HUR SVÅRT SOM HELST! Jag har nu haft samma UFO i två månader och första månaden var jag i Frankrike och Ufot i Sverige. Sen var jag i Sverige och tänkte leta fram det för att ta med det hem och göra klart det. Gjorde jag det? Svaret är förstås NEJ. Nu sitter jag här och har inget färdigt att visa den här månaden heller.
Hur gör jag nu, frågar jag mig? Jag tror att mitt projekt för juni blir min bruna kofta i garn från Gotland.
Även om det inte är mer än några månader sedan jag började på den har den kommit i kläm och liksom hamnat i UFO-högen. MEN nu får den, eller rättare sagt JAG en chans att göra klart den så att den kan värma mig i vinter. Nu finns inget behov att att värma mig, om jag inte åker till Sverige förstås...

1 kommentar:

Ulla-Britt sa...

Ser ut att bli jättefin.