söndag 1 januari 2012

Stora förhoppningar :)

Nu har även jag anslutit mig till den här toppenbloggen och hoppas att jag tar mig i kragen och avslutar gamla surdegar. Alla är väl inte gamla surdegar, en del är påbörjat förra året men ligger kanske i riskzonen för att hamna längre in i skåp och gömmor. Jag har som olika stationer har jag upptäckt. Det som ligger framme på hyllor, bänkar och bord och som jag håller på med. Sedan hamnar vissa projekt i ett skåp när jag städar någon gång. Då kan det bli liggande ganska länge. När jag sedan hittar det där och inser att jag inte har lust att ta tag i det igen kan det hamna i en av alla mina boxar med lock. Då är det ett surdegsämne.

Ska rota runt lite och bestämma vilket projekt jag ska avsluta under januari. Ser fram emot dessa nya utmaningar under 2012.

Inga kommentarer: